Antwoordservice


6.12 antwoordservice is dienstverlener in telefonische bereikbaarheid. Met als doel klantcontacten te optimaliseren. We doen dat in het gehele spectrum van een organisatie: van prospect tot en met vaste klant. Professioneel, zakelijk, betrokken. Altijd met de juiste ‘tone of voice’.

De belangrijkste voorwaarde voor goed contact met uw klanten is een goede telefonische bereikbaarheid. Maar het is niet altijd mogelijk om ieder telefoongesprek aan te nemen. 6.12 Antwoordservice kan u erbij helpen om toch altijd bereikbaar te zijn. Wanneer u de telefoon naar ons doorschakelt, nemen de telefonistes van 6.12 Antwoordservice op met uw eigen bedrijfsnaam. Altijd vriendelijk en professioneel, en altijd volgens uw instructies. De telefonistes nemen een bericht aan of verbinden door naar de juiste medewerker binnen uw organisatie, afhankelijk van uw wensen. Zo hoeft u geen telefoontje meer te missen.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Onze Werkwijze


Onze mensen fungeren als een verlengstuk van uw organisatie. Naast vragen beantwoorden geven zij (verkoop)advies over uw diensten of producten. De meer complexere of tijdrovende vraagstukken kunnen wij op de juiste manier noteren en naar u doorzetten of wij verbinden deze klant naar u door. 

Voordat we aan de slag gaan zullen we eerst uitvoerig met u bespreken wat uw wensen zijn, hoe uw organisatie werkt en wat voor script hierbij past. Wij zullen onze mensen trainen om volledig conform de werkwijze van uw organisatie te handelen. Zo is het enige verschil wat de klant merkt dat de telefoon sneller wordt opgenomen! 

Laat klanten niet wachten en neem contact met ons op. Onze adviseurs staan voor u klaar.