Telefonische Antwoorddienst


Krijgt u steeds meer klanten? Gefeliciteerd! 

Maar dit betekent ook nieuwe uitdagingen. Zoals een stijgend aantal vragen, klachten en complimenten met zich mee. Kortom, klanten die contact zoeken. Hoe kunt u hier het beste mee omgaan?

Uw complete klantenservice uitbesteden ziet u niet zitten. Maar de telefoon laten rinkelen vanwege tijdgebrek is zonde. Dat is slecht voor uw klanten, uw leads én uw imago.

Gelukkig is er een oplossing. De telefonische antwoorddienst van 6.12: u schakelt de telefoon door wanneer u geen tijd heeft. Onze professioneel getrainde medewerkers helpen uw klanten snel en vakkundig. 

Na afloop ontvangt u een complete gespreksnotitie, zodat u precies weet wat er besproken is wanneer u de klant weer spreekt.

Uw klanten worden altijd snel geholpen en u houdt grip op het klantencontact. Een win-winsituatie.

Het mooiste: u betaalt per gesprek. Altijd. Dat betekent complete flexibiliteit zodat u uw bedrijf kunt runnen zoals u wilt. 

Een drukke dag, een afspraak buiten de deur, een vakantieperiode? Met één druk op de knop schakelt u de lijn door naar 6.12.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Hoe werkt het?


Betekent een callcenter inschakelen dat u uw complete klantenservice uitbesteedt? Zeker niet!

Met onze flexibele telefonische antwoorddienst kunt u:

  • Uw telefoon doorschakelen wanneer het druk is
  • Uw klantvragen via mail en chat ook aan ons overlaten
  • Altijd flexibiliteit houden omdat u per gesprek betaalt
  • Zelf bepalen welke vragen 6.12 beantwoordt en wanneer wij doorverbinden
  • Volledig ontzorgd worden dankzij ons professionele team

Dankzij onze ervaring en beproefde aanpak kunnen wij al binnen één maand opgestart zijn. Hoe ziet dit proces eruit?

Eerst beslissen we samen welk abonnement bij uw situatie past. Dat is gebaseerd op het aantal telefoontjes dat u maandelijks verwacht door te schakelen.

Daarna gaan we gezamenlijk aan de slag met de belinstructies en het antwoordscript. Hiermee brengen we alle informatie over uw bedrijf en klanten overzichtelijk in beeld voor onze medewerkers. Zij weten:

  • Hoe ze de telefoon mogen opnemen
  • Welke klantvragen ze zelf kunnen beantwoorden
  • Wanneer en naar wie ze de telefoon mogen doorverbinden
  • Welke informatie ze in de gespreksnotities zetten
  • Wat de tone of voice van uw bedrijf en merk is

Dan zijn we er klaar voor. U bepaalt per gesprek wanneer u de telefoon doorschakelt. Uw klanten worden geholpen door ons ervaren team. U blijft volledig op de hoogte door de gespreksnotities. En u heeft de grip op uw planning terug.

Wat zijn de voordelen?


Als u kiest voor de telefonische antwoorddienst van 6.12, kunt u ons volledig flexibel inzetten als volwaardig verlengstuk van uw organisatie.

Een greep uit de voordelen:

  • U beschikt direct over een vakkundige telefonische antwoorddienst die altijd voor uw klanten klaarstaat
  • Geen stress meer bij drukke periodes of tijdens de vakantie: u schakelt simpelweg de telefoon door
  • Een hoogwaardige ervaring voor uw klanten dankzij onze vakkundige personeel met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring
  • U bent altijd op de hoogte dankzij onze gespreksnotities
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf hoe vaak u van onze diensten gebruik maakt

Waarom kiezen voor 6.12?


Al twintig jaar maken wij klanten en bedrijven blij met onze uitstekende bereikbaarheidsservice. Dankzij ons vakkundige team, flexibiliteit en persoonlijke aandacht. En daar zijn wij trots op.

Zoekt u een complete klantenservice of wilt u een paar telefoontjes per maand doorzetten? Alles is mogelijk.

Wat ons uniek maakt?

  • Al bijna 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • Complete flexibiliteit: u betaalt per gesprek
  • Een beproefde grondige aanpak die tot tevreden opdrachtgevers leidt (antwoordscript, belinstructies en gespreksnotities)
  • Vakkundig personeel waar wij constant in investeren
  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)

Veelgestelde vragen


Kan ik 6.12 inzetten wanneer ik wil?

Jazeker. U sluit een abonnement op maat af en betaalt verder per gesprek. Elke dag kan u zelf bepalen welke telefoontjes u doorzet.


Kan 6.12 ook andere klantvragen oppakken, zoals chatberichten en mails?

Ja, dat is mogelijk. Onze medewerkers staan klaar voor uw klanten via de telefoon, mail en chat.


Hoe weten de medewerkers hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen?

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. 

Dit script bevat onder andere:

  • antwoorden op veelgestelde vragen van uw klanten
  • praktische instructies over doorschakelen en contactgegevens
  • uitleg over het imago en de tone of voice van uw bedrijf

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.


Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. 

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.


Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • waarover de klant belde
  • wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 


Is het niet voordeliger om zelf een telefonische antwoorddienst op te zetten?

Het is vrijwel altijd voordeliger om uw telefonische antwoorddienst uit te besteden. Zeker wanneer u flexibel van de dienst gebruik wil maken. Bij het opzetten van een eigen telefonische antwoorddienst komen hoge opstartkosten kijken, onder andere voor training en apparatuur.

Wij hebben bijvoorbeeld berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een 24/7 telefonische antwoorddienstop te zetten voor 1000 telefoontjes per maand. Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.


Kan 6.12 ook afspraken voor mij inplannen?

Uiteraard! 

Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen uw afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.


Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.


Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.


Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.