Telefoondienst uitbesteden


Bereikbaarheid speelt een enorm belangrijke rol binnen de hedendaagse dienstverlening. Het liefst bent u altijd bereikbaar voor uw klanten. Klanten willen snel geholpen worden en nemen contact op via verschillende kanalen. Denk aan telefoon, chat of via de e-mail. Deze continue bereikbaarheid is natuurlijk niet voor elke organisatie te realiseren en daarom kiezen veel bedrijven ervoor om de telefoondienst uit te besteden bij 6.12 Telefoonservice. De Telefoondienst uitbesteden heeft verschillende voordelen:

Voordelen:

  • U bent altijd optimaal bereikbaar voor uw klanten (via mail, telefoon of chat)
  • Elke klant wordt altijd netjes, vriendelijk en vakkundig geholpen
  • Geen dure arbeidscontracten meer. Er wordt alleen betaald voor uitgevoerde handelingen
  • Hogere klanttevredenheid

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Onze Werkwijze


Onze mensen fungeren als een verlengstuk van uw organisatie. Naast vragen beantwoorden geven zij (verkoop)advies over uw diensten of producten. De meer complexere of tijdrovende vraagstukken kunnen wij op de juiste manier noteren en naar u doorzetten of wij verbinden deze klant naar u door. 

Voordat we aan de slag gaan zullen we eerst uitvoerig met u bespreken wat uw wensen zijn, hoe uw organisatie werkt en wat voor script hierbij past. Wij zullen onze mensen trainen om volledig conform de werkwijze van uw organisatie te handelen. Zo is het enige verschil wat de klant merkt dat de telefoon sneller wordt opgenomen! 

Laat klanten niet wachten en neem contact met ons op. Onze adviseurs staan voor u klaar.