6.12 regelt de telefoonopvang


Uw bereikbaarheid is goed geregeld. Onder werktijd, tenminste. Maar uw klanten verwachten 24/7 antwoord. Logisch, zeker als u kritieke diensten levert.

Zelf een telefoonopvang regelen is duur en tijdrovend. Ook is het een flinke uitdaging om geschikt personeel te vinden voor deze werktijden. Medewerkers die u vertrouwt om uw klanten te helpen, ook als u afwezig bent. 

En wat als er een nacht lang geen telefoontjes binnenkomen? Dan zult u nog altijd voor uw achterwacht moeten betalen.

Met de telefoonopvang van 6.12 is uw 24/7 bereikbaarheid in één keer geregeld. Kies voor volledige ontzorging én flexibiliteit. Bij ons betaalt u per gesprek.

Ons ervaren personeel staat dag en nacht klaar om uw telefoontjes op te vangen. 

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Hoe werkt het?


Als u uw telefoonopvang uitbesteedt, levert dat veel vragen op. 

  • Weten mijn klanten dat ze met iemand anders bellen?
  • Hoe weten de telefonisten hoe ze mijn bedrijf moeten vertegenwoordigen?
  • Wat als er een vraag binnenkomt die we intern moeten behandelen?
  • Hoe weet ik waar het over gaat als een klant later terugbelt?
  • Hoe weet ik zeker dat mijn klanten goede antwoorden krijgen?

Dankzij onze ruime ervaring hebben wij een beproefde methode ontwikkeld.

Eerst bepalen we samen welk abonnement bij u past. U betaalt een vast bedrag per maand op basis van het aantal telefoontjes dat u verwacht. Verder betaalt u per gesprek en kunt u zelf bepalen hoe vaak u de telefoon doorschakelt.

Daarna stellen we gezamenlijk het antwoordscript en de belinstructies op aan de hand van onze vragenlijst. Zo verzamelen we alle informatie op één plaats die onze medewerkers nodig hebben. 

Dankzij deze aanpak weten de telefonisten precies:

  • Hoe ze de telefoon moeten aannemen
  • Welke vragen ze kunnen beantwoorden
  • Wat de antwoorden zijn op veelgestelde vragen
  • Naar wie ze indien nodig kunnen doorverbinden
  • Bij wie ze terugbelnotities kunnen achterlaten
  • Welke informatie ze in de gespreksnotities zetten
  • Wat de gewenste tone of voice is

U houdt altijd grip op uw klantcontact, ook tijdens de telefoonopvang van 6.12. Dankzij onze gespreksnotities en terugbelverzoeken loopt u nooit belangrijke informatie mis. En uw klanten worden dag en nacht vakkundig geholpen.

Hoe werkt het?

Als u uw telefoonopvang uitbesteedt, levert dat veel vragen op. 

  • Weten mijn klanten dat ze met iemand anders bellen?
  • Hoe weten de telefonisten hoe ze mijn bedrijf moeten vertegenwoordigen?
  • Wat als er een vraag binnenkomt die we intern moeten behandelen?
  • Hoe weet ik waar het over gaat als een klant later terugbelt?
  • Hoe weet ik zeker dat mijn klanten goede antwoorden krijgen?

Dankzij onze ruime ervaring hebben wij een beproefde methode ontwikkeld.

Eerst bepalen we samen welk abonnement bij u past. U betaalt een vast bedrag per maand op basis van het aantal telefoontjes dat u verwacht. Verder betaalt u per gesprek en kunt u zelf bepalen hoe vaak u de telefoon doorschakelt.

Daarna stellen we gezamenlijk het antwoordscript en de belinstructies op aan de hand van onze vragenlijst. Zo verzamelen we alle informatie op één plaats die onze medewerkers nodig hebben. 

Dankzij deze aanpak weten de telefonisten precies:

  • Hoe ze de telefoon moeten aannemen
  • Welke vragen ze kunnen beantwoorden
  • Wat de antwoorden zijn op veelgestelde vragen
  • Naar wie ze indien nodig kunnen doorverbinden
  • Bij wie ze terugbelnotities kunnen achterlaten
  • Welke informatie ze in de gespreksnotities zetten
  • Wat de gewenste tone of voice is

U houdt altijd grip op uw klantcontact, ook tijdens de telefoonopvang van 6.12. Dankzij onze gespreksnotities en terugbelverzoeken loopt u nooit belangrijke informatie mis. En uw klanten worden dag en nacht vakkundig geholpen.

Wat zijn de voordelen?

Als u telefoonopvang van 6.12 inschakelt, kiest u voor volledige ontzorging en flexibiliteit.

Een greep uit de voordelen

  • U beschikt direct over een vakkundige telefoonopvang die 24/7 bereikbaar is
  • Geen hoge opstartkosten en eindeloze zoektocht naar personeel
  • Ons hechte team van 20 klantenservicemedewerkers zet hun ervaring in voor uw klanten
  • U bent altijd op de hoogte dankzij onze gespreksnotities
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf hoe vaak u van onze diensten gebruik maakt

Waarom kiezen voor 6.12?


Vanaf 2003 helpen wij klanten van talloze bedrijven, van (heel) groot tot klein. Altijd professioneel en met persoonlijke aandacht. Dag en nacht.

Wat ons uniek maakt?

  • Al bijna 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • 24/7 beschikbaar
  • Vakkundig personeel dat ook ‘s nachts kan werken
  • Een hecht team van 20 medewerkers die gemiddeld al 5 jaar bij ons werken. Ons personeelsverloop binnen deze branche is uitzonderlijk laag
  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)

Veelgestelde vragen


Kan ik 6.12 24/7 inzetten?

Jazeker. Wij stellen met u een pakket op maat samen. Daarbij kijken wij ook naar de tijden waarop u de lijn wil doorschakelen. Dit is dag en nacht mogelijk.


Kan 6.12 ‘s nachts ook andere meldingen oppakken, zoals chatberichten en mails?

Ja, dat is mogelijk. Onze medewerkers staan klaar voor uw klanten via de telefoon, mail en chat.


Hoe weten de medewerkers hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen?

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. 

Dit script bevat onder andere:

  • antwoorden op veelgestelde vragen van uw klanten
  • praktische instructies over doorschakelen en contactgegevens
  • uitleg over het imago en de tone of voice van uw bedrijf

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.


Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. 

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.


Is het niet voordeliger om zelf een telefoonopvang op te zetten?

Het is vrijwel altijd voordeliger om uw telefoonopvang uit te besteden. Zeker wanneer u flexibel van de dienst gebruik wil maken. Bij het opzetten van een eigen telefoonopvang komen hoge opstartkosten kijken, onder andere voor training en apparatuur.

Wij hebben bijvoorbeeld berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een 24/7 telefoonopvang op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand. Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.


Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • waarover de klant belde
  • wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 


Kan 6.12 ook afspraken voor mij inplannen?

Uiteraard! 

Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen uw afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.


Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.


Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.


Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.