Telefoondienst


6.12 Telefoonservice is dienstverlener in telefonische bereikbaarheid. Met als doel klantcontacten te optimaliseren. We doen dat in het gehele spectrum van een organisatie: van prospect tot en met vaste klant. Professioneel, zakelijk, betrokken. Altijd met de juiste ‘tone of voice’

De belangrijkste voorwaarde voor goed contact met uw klanten is een goede telefonische bereikbaarheid. Maar het is niet altijd mogelijk om ieder telefoongesprek aan te nemen. 6.12 Telefoonservice kan u erbij helpen om toch altijd bereikbaar te zijn. Wanneer u de telefoon naar ons doorschakelt, nemen de telefonistes van 6.12 Telefoonservice op met uw eigen bedrijfsnaam. Altijd vriendelijk en professioneel, en altijd volgens uw instructies. De telefonistes nemen een bericht aan of verbinden door naar de juiste medewerker binnen uw organisatie, afhankelijk van uw wensen. Zo hoeft u geen telefoontje meer te missen.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Voordeliger dan een telefoniste


Een telefoonservice is vaak goedkoper dan een vaste telefoniste. Alhoewel u natuurlijk moet betalen per telefoontje, is het inschakelen van telefoonservice uiteindelijk wel voordeliger. Een vaste telefoniste betaalt u immers ook wanneer er geen telefoon binnenkomt. Met een telefoonservice betaalt u alleen voor daadwerkelijk beantwoorde oproepen.

  • Telefoon- en personeelskosten inzichtelijk en beheersbaar
  • Geen dure investeringen in telefonie-infrastructuur

Concentratie op zakelijke kansen en kernactiviteiten


Door de telefoondienst aan ons uit handen te geven kan jouw bedrijf zich zorgen maken over de echte zakelijke kansen en kernactiviteiten.

  • Geen bericht gaat verloren
  • Geen tijdrovende beantwoording van standaardvragen
  • Geen verstoringen van uw bedrijfsproces

Toont professionaliteit


Het houden van een goed telefoongesprek vereist training en ervaring. De specialisten in ons team zorgen ervoor dat jouw telefoontjes correct worden afgehandeld.

  • Altijd een centraal aanspreekpunt
  • Geavanceerde, up-to-date software en communicatiemiddelen
  • Gespecialiseerde telefonistes
  • Geen voicemail maar persoonlijk contact