Telefoondienst uitbesteden


U wilt altijd klaarstaan voor uw klanten. Maar uw volle agenda zorgt ervoor dat u telefoontjes moet laten schieten.

6.12 zorgt ervoor dat u altijd bereikbaar kunt zijn. Als u uw telefoondienst naar ons uitbesteedt, ondersteunen wij u zoals u dat wil. Van volledige overname van de klantenservice tot sporadische opvang.

Heeft u het te druk om op te nemen? Dan schakelt u de telefoonlijn naar ons door. Wij zijn niet te onderscheiden van uw eigen bedrijf dankzij helder afgestemde belscripts en instructies. 

Vriendelijk en professioneel nemen wij de berichten van uw klanten aan. Indien nodig verbinden wij hen door naar de juiste medewerkers.

U sluit bij ons een abonnement af en betaalt verder per gesprek. Dit betekent volledige flexibiliteit voor uw bedrijf.

Uw wensen staan centraal in ons klantcontact. Zo werkt 6.12 als uw volwaardige verlengstuk. U hoeft nooit meer een telefoontje te missen.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Onze Werkwijze


Uw telefoondienst uitbesteden. Dat klinkt als een grote stap, maar 6.12 maakt het proces overzichtelijk, betrouwbaar en flexibel.

Eerst brengen we uw verwachtingen in kaart. Zoekt u een complete klantenservice? Of wilt u slechts af en toe de lijn doorschakelen? Hebt u ook behoefte aan agendabeheer? Alle opties zijn mogelijk.

Vervolgens gaan we samen aan de slag met het antwoordscript en de belinstructies. Dankzij onze vragenlijst krijgen onze medewerkers snel inzicht in uw bedrijf en gewenste tone of voice. 

U geeft aan welke taken onze telefonisten uitvoeren en hoe zij uw klanten te woord staan. Dankzij het antwoordscript kunnen wij simpele klantvragen zelf beantwoorden en weten we wanneer we de klant moeten doorverbinden.

Als alle informatie klaar staat, is het slechts een kwestie van doorverbinden. Onze medewerkers staan met hun jarenlange ervaring klaar om uw klanten te helpen. U ontvangt een terugbelverzoek indien nodig en voor ieder gesprek een korte notitie. Zo blijft u altijd op de hoogte.

Wat zijn de voordelen?


Als u uw telefoondienst heeft uitbesteed, wilt u niet meer terug. 

Dit zijn alle voordelen op een rijtje:

  • U krijgt de volledige controle terug over uw agenda en die van uw medewerkers. Is het een drukke dag? Dan schakelt u simpelweg de telefoonlijn door naar 6.12
  • U bent altijd volledig op de hoogte dankzij onze gespreksnotities
  • U bent geen kosten kwijt aan het aannemen en opleiden van eigen klantenservicemedewerkers
  • U kunt 6.12 inzetten als verlengstuk van uw eigen organisatie. Onze telefonisten zijn niet te onderscheiden van uw eigen medewerkers. Zo kunnen wij zelfs uw complete klantenservice overnemen
  • U profiteert van de jarenlange klantenservice-ervaring van onze professionele telefonisten
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf hoe vaak u van onze diensten gebruik maakt
  • U sluit al een abonnement af vanaf €26,50 per maand

Waarom kiezen voor 6.12?


Klantenservice zit in ons DNA. Vanaf 2003 verzorgen wij de bereikbaarheid van talloze bedrijven. En daar zijn wij trots op.

Wat ons uniek maakt?

  • Al bijna 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • Een geloof in de kracht van persoonlijk klantcontact. Onze visie is dat telefonische bereikbaarheid de sleutel tot succes is
  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Een hecht team van 20 medewerkers die gemiddeld al 5 jaar bij ons werken. Ons personeelsverloop binnen deze branche is uitzonderlijk laag

Veelgestelde vragen


Is het niet voordeliger om zelf een telefoondienst op te zetten?

Het is vrijwel altijd voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Zeker wanneer u flexibel van de dienst gebruik wil maken. Bij het opzetten van een eigen telefoondienst komen hoge opstartkosten kijken, onder andere voor training en apparatuur.

Wij hebben bijvoorbeeld berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een 24/7 telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand. Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.


Hoe weten de medewerkers hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen?

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. 

Dit script bevat onder andere:

  • antwoorden op veelgestelde vragen van uw klanten
  • praktische instructies over doorschakelen en contactgegevens
  • uitleg over het imago en de tone of voice van uw bedrijf

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.


Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. 

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.


Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • waarover de klant belde
  • wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 


Kan 6.12 ook afspraken voor mij inplannen?

Uiteraard! 

Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen uw afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.


Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.


Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.


Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.