Als ZZP’er is het van levensbelang dat u telefonisch goed bereikbaar bent. Het klinkt als een open deur maar hoeveel ZZP’ers zijn er niet die de telefoon beantwoorden terwijl ze bij een andere klant zijn. Of die hun echtgenote laten opnemen begeleid door kindergeluiden, een blaffende hond of nog erger, ZZP’ers die de voicemail aanzetten.
Wat dat laatste betreft, wist u dat acht op de tien klanten afhaakt als ze de voicemail krijgen in plaats van uzelf? Bedenk maar eens wat dat kan schelen in het zakenleven.
Zakelijke en correcte telefoonbehandeling
Een vriendelijke, zakelijke en correcte telefoonbehandeling is voor de professionele uitstraling van uw onderneming een absolute noodzaak. De oplossing ligt voor de hand. Neem een goede antwoord service zodat u altijd een correcte telefoniste achter de hand heeft om uw bedrijf naar buiten toe te vertegenwoordigen.
Nu was dit vroeger een dure aangelegenheid, maar dat is allang niet meer zo. U betaalt niet zoals eerst per uur, maar (naast een laag basisbedrag per maand) alleen voor de kosten die u werkelijk maakt. Bent u zelf aanwezig en in staat de telefoon te beantwoorden dan kost de service u bijna niets. Maar het vangnet is er voor die momenten dat het nodig is.
Er is tegenwoordig veel meer keuze in aanbieders van deze service. Bedenk wat voor u het meest van belang is, de kwaliteit of de prijs
Bron: ZZPnodig