Blog

HET EINDE VAN DE ‘OUT-OF-OFFICE’-EMAIL LUIDT HET EINDE VAN DE TRADITIONELE VAKANTIE IN

Het concept van vakantie zoals we dat vroeger kenden is niet meer van deze tijd, schrijft Lucy Kellaway in de Financial Times. Ze ziet toekomstige vakanties evolueren naar ‘worlidays’, een samentrekking van de Engelse woorden ‘work’ en ‘holidays’, een werkvakantie, zeg maar. 'Wanneer ik opsta handel ik een paar e-mails af, waarna ik een lange wandeling langs de zee maak.…

NEDERLANDER OOK TIJDEND VAKANTIE VAAK ONLINE

Nederlanders maken ook tijdens hun vakantie veel gebruik van het internet. Dit blijkt uit onderzoek dat Multiscope uitvoerde onder ruim 1.000 leden van haar Vakantie en Reizen panel. Naast dat driekwart van de reizen online geboekt wordt, geeft 64 procent van de ondervraagden aan tijdens de vakantie wel eens het net op te gaan. We gebruiken tijdens vakanties verschillende manieren…

BETERE KLANTERVARING BELANGRIJKER DAN KOSTENREDUCTIE

Consumenten kunnen wereldwijd uitkijken naar meer zelfserviceopties en beter getrainde contactcentermedewerkers die hun complexe vragen sneller kunnen beantwoorden. Dat blijkt uit het jaarlijkse 'Global Contact Centre Benchmarking Report' van Dimension Data. Het rapport wijst uit dat het verbeteren van de klantervaring op dit moment het belangrijkste aandachtspunt is voor organisaties. (meer…)

TWITTER GEEN VERVANGER VAN GEWONE KLANTENSERVICE

Het webcareteam van Interpolis is sinds twee jaar nu actief op Twitter, OHRA ging pas in maart 2011 live. Uit de ervaringen van beide verzekeraars wordt vooral duidelijk dat openheid een must is. ‘Ik denk niet dat het twitterkanaal over vijf jaar nog in deze vorm zal bestaan’, blikt Maikel Egging van OHRA vooruit. (meer…)

HUISARTSEN SLECHT BEREIKBAAR

Bijna een derde van Nederlands vindt dat zijn huisarts telefonisch niet goed bereikbaar is. Dat stellen onderzoekers van het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg Nivel in Huisarts & Wetenschap, het maandblad van het Nederlands Huisartsen Genootschap. Patiënten willen graag snel te woord worden gestaan als ze de huisartsenpraktijk bellen. Ze willen binnen een minuut iemand aan de lijn.…

WAAR MOET U OP LETTEN BIJ EEN ANTWOORDSERVICE

Bent u vaak onderweg en wilt u geen telefoontje missen dan kunt u iemand in dienst nemen die uw telefoonverkeer beantwoordt. Als u daar onvoldoende werk voor heeft kunt u er voor kiezen om met een antwoordservice te gaan werken. Dit is veel voordeliger dan een vaste kracht die ziek kan worden, met vakantie wil, vrije dagen op moet nemen…

WAT IS EEN TELEFOONSERVICE EN WAT ZIJN DE VOORDELEN?

Wanneer je een telefoonservice inschakelt, nemen telefonistes die niet bij jou op kantoor zitten de telefoon op alsof ze wel bij je op kantoor werken. Een telefoonservice is als het ware een visitekaartje van je bedrijf. Telefonistes maken afspraken, fungeren als helpdesk en geven boodschappen door. Ze beoordelen of het nodig is om verdere actie te ondernemen of dat een…

1 20 21 22